niedziela, 25 września 2011

Nowe szaty Cesarza.

Słuchajcie, słuchajcie! Cesarz ma nowe szaty!
Zgadnijcie od kogo?
...
...
...
TAK, nie mylicie się!!!
To jest wspaniały dar od RUDEJ-MYSZKI!!!
Bardzo, Bardzo dziękujemy Ruda-Myszko ruda-mysz.blogspot.com i zapraszamy wszystkich na jesienny pokaz mody.



N: mmmmyyyy ... kwiaty we włosach, potargał wiatr .....



JA: Dla kogo te kwiatki?
N: Dla Rudej-Myszki!!!


N: mmmmmmmyyyy... żółty jesienny liść, tyle mi opowiedział...


N: Patrz!!! Zebrałem dla Ciebie kasztamy do szkoły.




11 komentarzy:

  1. ale mega te ciuszki,ja też chce!0.0

    OdpowiedzUsuń
  2. dziekuję za kwiatki :D
    Napoleon widzę jak rasowa modelka we wszystko od razu wskoczył i się pokazał :D
    w czerwonym mu ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Natajka -> Super, że się podobał. :-)
    Loveberry -> Nie oddam!!!! ;-)
    ruda-mysz -> Napoleon mówi: nie ma sprawy, to drobiazg.Oj raczej jestem model pierwszej klasy, dziękuje;-) Ja jeszcze raz bardzo dziękuje,i pozdrówki dla: Sebastiana,Severusa i dla dziewczyn. :-))))))) WiEEEEElkie dzięęęęęęęęki!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. masz racje nie oddawaj !!! to dzieło rudej i jest cudne i dla Napoleonka;)

    OdpowiedzUsuń
  5. napoleon jest przystojniakiem :) i jest świetny ma w sobie to coś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam na http://rosalie-jones.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. aice 50503 -> Dziękuje, że mnie popierasz, nie oddam nikomu!!!!!!!!! ;-)
    Katsuumi -> Dziękuje za komplement.:-)
    paauliska -> Oooo Dziękuje, Napoleon także. :-)
    monika pyzalska -> Dziękuje za komentarz. :-)
    Rosalie Jones -> Dziękuje za zaproszenie na pewno zajrzę. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. I dont speak Polish but I want read your Blog! Its that Ok? I have a english Post in my Blog I U want read it? ----> http://dolljapanfamily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń