sobota, 27 sierpnia 2011

ODDAŁAM!!!

UWAGA NIEAKTUALNE!!!
LALKI TRAFIŁY DO NOWEGO DOMU!!!

Trzy panny poszukują nowego domu. Chętnie trafią w kolekcjonerskie ręce!!! Dziewczęta są: czyste, zadbane, posiadają akcesoria (odczepiane skrzydła, torebki, szczotki...) lecz troche potargane. Lalki to Bloom, Stella, Flora z serialu "Winx", oczywiście są orginalne i używane. Wszystkie są wysokości około 23cm (w butach :-)))

WAŻNE ZASADY.
1. Trzy lalki muszą trafić pod jeden adres.
2. Koszty przesyłki pokrywa odbiorca.
3. Mam zgodę rodziców na oddanie lalek :-)
4. Lalki zostaną oddane TYLKO zarejestrowanemu użytkownikowi, który jako PIERWSZY umieści komentarz, zawierający jednoznaczną deklaracje przygarnięcia ich do swojej kolecji, pod tą notatką.

Zdjęcia lalek:








8 komentarzy:

  1. Nie oddawaj są bombowe!:Dale twoja wola:)

    OdpowiedzUsuń
  2. witam,ja poproszę dla mojej córeczki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja Mia "choruje" na skrzydlate, nawet u siebie na blogu dałam ogłoszenie :)

    choćby jedną poprosimy!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Loveberry -> niech komuś innemu służą zamiast u mnie się kurzyć.
    Urshula -> wszystkie trzy wędrują do Ciebie :-) Proszę o kontakt kiecunia@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Mail poszedł :) Dziękujemy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaprosiłam cię do zabawy My Top Songs Award .więcej szczegółów na moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej spodobał mi się punkt 3 :) Fajną jesteś Dziewczynką (i do tego w wieku mojej starszej córki;)Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje.:-) Miło by było gdybyś obserwowała mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń